sobota 13. října 2012

_hríby pod syrom / Pilze unter Käse

Mám pokazený foťák, takže blogujem z toho, čo mám nafotené ešte z leta. Tak som "ňúrala", čo mám v počítači a našla som tieto hríbiky. Sú výborné. Vo finálnej podobe na tanieri ich bohužiaľ odfotené nemám, ale servírovala som ich na šaláte, ktorý som pokvapkala cesnakovým olejom a posypala nahrubo nasekanými, nasucho opraženými vlašskými orechmi. 

Meine Kamera ist kaputt geworden, deswegen mache ich jetzt mein Blog davon, was ich schon im Sommer fotografiert habe. Ich habe etwas gesucht und plötzlich habe ich dieses Pilzrezept, resp. Pilzfoto gefunden. Sie schmecken sehr gut. Leider habe ich kein Foto von denen auf dem Teller. Ich habe sie noch mit Salat, der ich mit dem Knoblauchöl gespritzt habe und noch mit geröstete Walnüsse bestreut habe gegessen.




 _suroviny / Zutaten:

- 4 portobello šampiňóny / 4 Portobello Champignons
- zväazok tymiánu/ 1 Bund Thymian
- 1 mozzarella / 125 gr / 125gr Mozzarella
- Lučina 4 lyžice /Phliadelphia Käse 4 EL
- trošku slaninky / ein Bisschen Speck
- olivový olej / Olivenöl  
- korenie/ Pfeffer
- soľ/ Salz

_postup / Ablauf


Naplňte šamiňóny nakrájanými šampiňónvými nožičkami zmiešanými s Lučinou, poprípade Philadephiou. Zakryte to troškou slaninky a plátkom Mozzarelly. Posoľte, okoreňte a posypte troškou lístkov tymiánu. Poolejujte a pečte cca. 15 minút pri 200 stupňoch.

Füllen Sie die Pilze mit geschnittenen Pilzbeinen, mit Philadelphia Käse gemischt. Dann decken sie  sie mit Speck und Mozzarella. Geben Sie darauf Salz, Pfeffer und ein Paar Blätter von Thymian. Spritzen Sie es mit Olivenöl und backen sie sie auf 200 Grad cca. 15 Minuten.





2 komentáře:

  1. moje oblibene :) ale misto mozzarelly davam goudu :)
    jinak super blog, tolik receptuuu - yummy!
    D.
    (Moleskine giveaway!) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. urcite vyskusam tvoj goudovy variant!:) Dakujem Ti!

    OdpovědětVymazat